Позначення на етикетках продукції Forever Living Products
Компанія Форевер, як і всі добросовісні виробники, розміщує на етикетках своєї продукції вичерпну та достовірну інформацію про склад цієї продукції та короткі рекомендації по її застосуванню. Така інформація розміщується державною мовою країни, в якій реалізується продукція, в обсягах не менших, ніж вимагає законодавство цієї країни. Між тим існують універсальні та спеціальні міжнародні вимоги до продукції взагалі і, зокрема, продукції, призначеної для вживання в цілях профілактики здоров'я. Серед іншого ці міжнародні вимоги захищають особливості харчування, погляди і релігійні переконання певних груп населення. Для того, щоб багато разів не повторювати одну і ту ж інформацію на різних мовах і залишити більше місця для інформації, специфічної для продукту, були розроблені знаки (іконки), прийняті для позначення тих чи інших якостей продукту, особливостей його виробництва у всьому світі. Пропонуємо вам ознайомитися з міжнародними знаками, які можна знайти на упаковках продукції Форевер і дізнатися, що саме вони означають.
1. Знак охорони авторського права. Суб'єктом авторського права є організації, що управляють майновими правами авторів на колективній основі. © знак копірайту – це символ охорони авторського права. Цей знак наноситься на об'єкт інтелектуальної власності для оповіщення про своїх виключних авторських прав на даний об'єкт. Володар авторських прав , як правило, використовує (зображує) таку інформацію на упаковці: сам знак, ім'я особи(фізичної або юридичної), якому належать права на об'єкт, рік (дати) першого опублікування, також може зазначатися назва об'єкта захисту авторського права. Знак Копірайту© важливий тоді, коли потрібен захист від копіювання і нелегального розповсюдження вашого твору або товару.
2. ® (англ. Registered (Trademark) Sign) або літери «ТМ» (скорочення від Trademark) — попереджувальна маркування по своїй суті є повідомленням третіх осіб про те, що дана торгова марка зареєстрована в Патентному відомстві і охороняється законом. У США використовується попереджувальна маркування в більшості випадках - ®. В побутовій мові в Україні понад прийнято говорити «торгова марка». Попереджувальне маркування у формі TM або R - це по суті одне і теж, і суттєвої різниці між ними немає. Законом визнається виключне право на товарний знак, підтверджене Свідоцтвом на товарний знак. Товарний знак засвідчує походження товару від відомого промислового чи торгового підприємства. Незаконне використання товарного знака тягне за собою цивільно-правову, адміністративну та кримінальну відповідальність.
3. SKU (аббр. від англ. Stock Keeping Unit) — ідентифікатор товарної позиції, одиниця обліку запасів, складської номер, що використовується в торгівлі для відстеження статистики за реалізованими товарами/ послугами. Кожної продаваної позиції, будь то товар, варіант товару, комплект товарів (продаються разом), послуга або якийсь внесок, призначається SKU.
4. Знак Сертифікації Міжнародного незалежного наукової ради з Алое: Міжнародний Науковий Рада з Алое — незалежна організація, покликана захищати індустрію Алое Віра від неякісної продукції. Був узгоджений кодекс і розроблена програма тестування чистоти та якості продукції з Алое Віра. Для забезпечення максимальної об'єктивності при проведенні випробувань була створена незалежна лабораторія. Компанії, продукція яких відповідає встановленим високим стан - стандартів, отримали право ставити на своїй продукції Знак Сертифікації Міжнародного наукового ради з Алое. Компанія «Форевер» може по праву пишатися тим, що вся її продукція, до складу якої входить Алое Віра, удостоєна цього Знака якості. Якщо Ви хочете більше дізнатися про те, що говорять учені про Алое, Ви можете зайти на сайт Міжнародного Наукового Ради з Алое (IASC) в Інтернеті: www.iasc.org і натиснути на «Research Guide» (Довідник досліджень). Там наведені 16 сторінок назва - ний статей, прізвища авторів і кількість сторінок кожній з публікацій. Вони детально розкажуть Вам про те, що може зробити Алое, якщо використовувати сертифікований продукт. Побачивши на упаковці Знак Сертифікації, Ви можете бути впевнені, що купуєте перевірене у випробувальній лабораторії, високоякісне Алое. Майте на увазі, якщо виробник заявляє, що «продукт відповідає або перевищує вимоги, встановлений - ві Міжнародним Науковим Радою з Алое», його слова нічого не значать без Знака Сертифікації. Існує зареєстрована назва Ради - «Міжнародний Науковий Рада з Алое», і ніхто не має юридичного права використовувати назву і Знак Сертифікації без згоди Ради. А Рада дає згоду лише після проведення сертифікації.
5. Міжнародний Знак Халяль — сьогодні знак «халяль» означає набагато більше, ніж просто символ продуктів, дозволених для вживання мусульманами. Знак «халяль» підтверджує чистоту їжі (відсутність шкідливих інгредієнтів, екологічність) і несе в собі рекомендацію здорового способу життя в цілому. Тобто ґрунтується на цінностях, найбільш актуальних для сучасного споживача. У всьому світі виробництва халяльної продукції приділяється особлива увага. При виготовленні товарів «халяль» європейські виробники дотримуються інструкції ЄС, мета яких – зробити їжу безпечним для людського організму.
6. Знак Кошерності — один з найпоширеніших знаків кошерності у світі. Означає, що продукт повністю відповідає всім вимогам каш - рута (на івриті - придатний), тобто зводу ритуальних правил по єврейським законам про вжиття про - дукта (наприклад, повна відсутність свинини). Право на використання цього знака видає Союз Ортодоксальних Єврейських Конгрегацій Америки (Union of Orthodox Jewish Congregations of America - UOJCA), більш відомий як Ортодоксальний Союз (Orthodox Union - OU), розташований в Нью-Йорку і є однією з найстаріших ортодоксальних єврейських організацій в США.
7. Коди переробки — спеціальні знаки, при-змінюються для позначення матеріалу, з якого виготовлений предмет, та спрощення процедури сортування перед його відправкою на переробку для вторинного використання. У 1988 році Товариство Пластмасової Промисловості розробило коди ідентифікації смоли (Resin Identification Codes) для сортування різних видів пластмасових побутових відходів. Найбільш часто використовуваним в упаковках видів пластмас були присвоєні числа 1-6. Код 7 — інші пластмаси — був введений для штатів США, в яких законодавство вимагало обов'язкового маркування упаковок. У 2010 році ці коди стали стандартом ASTMD7611/D7611M, Standard Practice for Coding Plastic Manufactured Articles for Resin Identification.
У висновку відзначимо, що абсолютно всі міжнародні знаки, присвоєні компанії Форевер, підтверджені міжнародними сертифікатами, які зареєстровані та дійсні серед інших також і в Україні. Побачити їх цифрові копії можна на сайті Форевер Лівінг Продактс Юкрейн www.foreverliving.com.ua/nagrady. У головному українському офісі ФЛПЮ при необхідності можна також отримати і паперові копії цих сертифікатів, але відразу попереджаємо, що на них буде стояти відмітка про те, що вони не призначені для роздрібного продажу продукції. Шановні Підприємці, використовуйте інформацію, яку несуть міжнародні знаки як доказ того, що вся продукція Форевер відповідає найвищим міжнародним стандартам і вимогам, а також враховує специфічні вимоги багатьох поширених категорій і груп споживачів.